8 Aralık 2015 Salı

YVES ROCHER ALIŞVERİŞİM

Merhaba Arkadaşlar; bu yazımda size doğum günüm için geçerli kampanya ile aldığım ürünlerden kısa kısa bahsedeceğim. Ayrıntılı yorumları ise kullandıkça sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. 

Bakalım neler almışım:



  • Kayısılı peeling
  • Yenileyici ışıltı veren Maske
  • Far Paleti (Kahve tonlar)
  • Yağlı Saçlar İçin Isırgan Otlu Şampuan
  • Far Bazı 
  • Duşta Vücut Yağı

Öncelikle kullandıklarımdan başlayalım.



  • Kayısılı Peeling ve Işıltı veren maske:
Gitmeden önce internette minik bir blog turu yaparak en beğenilen Yves Rocher ürünlerinin başında Kayısılı Peeling'in geldiğini gördüm.

Görevli bayan da övünce aldım. Bir alana bir bedava kampanyası ile ikisi 15 tl'ye geldi. Tabi ki eve gelir gelmez denedim ve kokusuna, dokusuna verdiği temizlik hissine bayıldım. Şimdilik 3-4 defa kullandım ve olumsuz bir etki gözlemlemedim. Sanırım övgüleri hakediyor.

Işıltılı maske de 15 tl idi. Yine bir alana bir bedava kampanyası ile iki tane aldım. Bu ürün hakkında bir fikrim yoktu. Ben 3dk yerine 7-8 dk bekletiyorum. Gerçekten yüze harika bir ışıltı ve canlılık veriyor. Pasta gibi kokuyor, iştah açıyor. Kullandığım günler etkisi çevremde farkediliyor. Bence mutlaka deneyin, sevmezseniz bana gönderin:)))



  • Far Paleti:
Ben bu paletteki renkleri genel olarak çok sevdim ama ışıltısı biraz fazla ve pigmentasyonu düşük geldi bana. Rengi belli etmek için mutlaka far bazı kullanmak ve 3-4 kat geçmek gerekiyor. En başarılı renk koyu kahve olanı bence diğerleri tek başına yetersiz ama tabi ki kullanacağım (en azından koyu kahvesinin dibini görürüm)




  • Far Bazı:
Ben bu far bazını sevdim. The balm'ın bazı gibi yapış yapış bir his bırakmıyor ve farın performansını arttırıyor. İndirimsiz 20 tl. Az bir miktarı yeterli oluyor. Bence tekrar alınabilir bir ürün. Ben gayet memnun kaldım...


Şampuan ve Duşta Vücut Yağı'nı henüz denemedim. Kokuları ve ambalajları bana sevimli geldi. İkisi de hediye üründü tam fiyatlarını bilmiyorum ama şampuan 20 vücut yağı ise 24-25 tl civarı diye hatırlıyorum.

İndirimsiz fiyatları toplam 160 tl civarı olan ürünler hediye, indirim, kampanya vs ile 70 tl'ye geldi. Gayet hesaplı bir ihtiyaç alışverişi ve tatlış bir doğum günü hediyesi oldu bana:)

Yazımı okuyan herkese sonsuz teşekkürler.


Yeni yazılarda görüşebilmek üzere sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder