3 Temmuz 2014 Perşembe

AMWAY Beautycycle Aydınlatıcı Nem Maskesi

Sayfama hoşgeldiniz.

(Diğer yazılarımı da okuduysanız lafı uzatmadan ürün hakkındaki görüşlerimi kısa ve öz anlattığımı farketmişsinizdir zaten.)

Gelelim bu nem maskesi hakkındaki benim gözlemlerime:

  • Amway bu ürünleri hava-su-toprak-ateş diye sınıflandırmış :))))

  • Benimki fire yani ateş grubunun nem maskesi

  • Neye göre seçildiğini hiç hatırlamıyorum

  • Nemlendiriyor ama aydınlattığını hiç görmedim

  • Eğer istediğiniz sadece nemlendirme ise yeterli olacaktır

  • Yüzünüzü yumuşacık yapıyor

  • Alerjik bir etkisi ve kokusu yok

  • Temizliği kolay

  • 150 ml, Amerika'da üretilmiş.

  • Kutusunda içeriği yazmıyor ilginç şekilde.

  • 12 ay kullanım süresi var. Benim bir yılı geçti ama hala kullanıyorum

  • Umarım faydalı olmuştur:)))))


 

Gizli bir reklam verilmiş olsa da siz sadece ürün kısmına bakın lütfen:) Görüşmek Üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder