3 Temmuz 2014 Perşembe

DARPHIN HYDRASKIN LİGHT NEMLENDİRİCİ KREM

Merhaba Arkadaşlar;
 

Yeni konuğumuz Darphin'in kivi özlü nemlendiricisi Hydraskin Light Krem...






  • Normalden karmaya dönük ciltler için üretilmiş.
  • Yoğun nemlendirme özelliğine sahip jel-krem.
  • Ben T bölgem yağlı olduğu için sadece yüzüme sürüyorum:)
  • Yani alnıma ve burnuma sürmüyorum.
  • Cildi yağlandırmıyor.
  • Taze, dinlenmiş, dinç bir görünüm veriyor.
  • Cam kavanozu ile çok şık görünüyor.


 

  • Kapağındaki koruma iyi iş görüyor.
  • Çok hafif mis gibi bir kokusu var.
  • Sivilce yapmıyor,hassasiyet uyandırmıyor.
  • İçinde canlı mamaku özü varmış ama ne işe yaradığını bulamadım ve anlayamadım.
  • Estee Lauder Revitalizing Supreme krem ile dokusu çok benziyor.



  • Yoğun olmasına rağmen emilimi çok kolay.


  • Hijyenik kullanım için çubuğu var ama ben elimi sabunladığım için parmaklamayı tercih ediyorum.




Bu krem sevilmez de napılır?

Benim kullandığım denediğim ilk Darphin ürünü oldu. Toniklerini de merak ediyorum artık ilk fırsatta alıp deneyeceğim.

High End ürünleri sevdiğim doğrudur. Çünkü cildim benim için çok değerli. Her ne kadar ortalama ürünler denesem de dönüp dolaşıp mutlaka Darphin ya da Estee Lauder gibi markalara geliyorum.

Her ne kadar normal ciltler için olsa da kuru ciltlere de çok iyi nem sağlayacağını düşünüyorum.






Alayım mı almayayım mı diyorsanız, cildiniz kuruya dönük ya da normal ise alın. Yağlı ciltler içinse Darphin Niaouli Aromatic Care önerebilirim. Sevgiyle Kalın:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder