8 Ocak 2016 Cuma

ARALIK AYI BİTENLER

Merhaba arkadaşlar; 

Biraz aradan sonra biriken yazılarla yeniden buradayım :)

Aralık ayı bitenleri arasında sürekli kullandığım ve sevdiğim; daha önce de yazdığım ürünler var.

O yüzden kısa kısa neler bitirmişim bi bakalım:


Benri Kare Pamuk ve İpek Organik Disk Pamuk: Sık sık bitirdiğim iki favori pamuğum. Her indirimde beşer onar stokluyorum.

Signal Optik White Diş Macunu: Severek kullanıp etkisini gözlemlemiştik. Ancak Splat Diş Macununu daha çok sevdik.

Splat Diş Macunu: Öncelikle deneme boyunu kullandım memnun kalınca da bol bol yedekledim:)

Yves Rocher Expert Göz Makyaj Temizleyici: Daha önce defalarca yazıp anlattığım bu ürün seve seve kullandığım bir temizleyici. Vazgeçilmezim :)

Avon Argan İçeren Saç Bakım Yağı: Fena değil, birkaç tane indirimdeyken stoklamıştım. Sorunsuz saçlarda günlük bakım için ideal.


Eklips Sünger: Geçen yıl 7-8 tane almıştım eskiyenler oldukça bir tane açıyorum. Biraz ürün emse de sırf yumuşaklığı, rahat temizlenmesi ve uygulama kolaylığı için tercih ediyorum. 

Bioderma Sensibo H2O: Bu ürünün 100 ml lik boyunu denemek için aldım ama daha önce denemediğime pişman oldum. Elimdeki Garnier vs bitince tek tercihim olacak. Verdiği temizlik hissi inanılmaz.

Estee Lauder Night Repair Eye: Favorilerim yazısında detaylı anlatacağım. Kısaca seviyorum diyelim:)


Lancome Miracle Air de Teint Fondöten: Hem kapatıcı hem hafif hem parlama yapmayan yağlı cilt dostu bu harika fondöteni alınız aldırınız mutlaka deneyiniz derim...

Golden Rose Pudra: Yıllardır fiyat ve kapatıcılık oranı ile favorim yılda ortalama 5-6 pudra bitiren biri için pahalı pudralara gerek yok diye düşünüyorum. Tabi ki high end bi ürünle yarışamaz ama günlük kullanımda harika iş çıkarıyor. Vazgeçilmezlerimden.

Golden Rose Stick Kapatıcı: İlk başlarda memnundum ama belli bir zaman sonra miladını doldurdu. Kokusu falan yok ama bozuldu gibi geldi, toparlanmaya başladı. Ortalama bir ürün bir daha almayı düşünmüyorum şimdilik.


Lancome Göz Kalemi: Lancome kalemlerin 6 ay sonra yapısı değişiyor. ne açılıyor ne göze sürünce renk veriyor. Bir daha almayı düşünmüyorum.

Avon SuperShock Kalem: Siyahlığı ve duruşu fiyatına göre iyi ancak bu da 4-5 ay geçince halleniyor açılmıyor sürekli kırılıyor ve mum gibi eriyip gidiyor. Elimde bir tane daha var o da bitince ya da eskiyince başka markalara yöneleceğim.


Lancome Renergie Yeux MMulti-Lift Göz Kremi : Nemlendirmesine ve göz altı morluklarını azaltma etkisine bayıldım. Elimdeki kremler bitince orjinal boyunu mutlaka almayı düşündüğüm bir ürün. Şans vermenizi tavsiye ederim.

Şimdilik bu kadar.

Okuyan herkese sonsuz teşekkürler.

Yeni yazılarda görüşmek üzere sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder