2 Temmuz 2014 Çarşamba

La COLLİNE ÜRÜNLERİ HAKKINDA

Merhaba Sevgili okurlarım,


Henüz bloğum yeni doğan bir bebek gibi. Henüz görücüye de çıkmadı ama ben size cilt bakım rutinimin vazgeçilmezi olan 3 ayrı La Colline ürününü kendimce tanıtacağım:



La Colline Hydration Mask Nem Maskesi

 

Üstteki resimde en baştaki mavimsi kavanozda olan ürün benim bayıldığım La Colline nem maskesi. Mavi renkli, insanı zengin hissettiren yumuşacık dokulu kremsi harika maske :)) Son zamlarda baya pahalanmış olan bu ürünü bir daha ne zaman alabilirim bilmiyorum ama gelelim etkilerine:

  • Kesinlikle yapış yapış hissettirmiyor
  • Yağlı ciltlerde nemsizliğe bağlı artan yağ salınımı ve parlamayı azaltıyor.
  • Kesinlikle alerji yapmıyor ve cildi çizmesi imkansız
  • Temizliği çok kolay
  • Yanma ve tahriş kesinlikle yok
  • Bereketli bir ürün sürekli olarak kullanınca 8 ay rahat yeter
  • Gözenek ve siyah nokta görünümünü azaltmaya yardımcı
  • İsveç üretimi olduğu için çoğu kozmetikte olan zararlı maddeleri içermiyor. Resmi:


Resimde gördüğünüz gibi bitmek üzere. Her güzel şey gibi çabuk bitti :(((

 

La Colline Eye Mask Göz Çevresi İçin Maske

Bu ürünü de çok uzun süredir kullanıyorum. Aşırı bir yanma yapmıyor. Göz çevresini %100 aydınlatıyor. Kırışık görünümünü azaltıp canlı bir görünüm veriyor. Daha önce La Colline göz serumuyla beraber kullanmıştım ancak serum 35 yaş üstüymüş, o yüzden şimdi sadece göz kremi(lancome marka)  ve göz maskesini kullanıyorum küçücük kutuda aşırı bereketli bir ürün. Bu bitince bir de Shiseido'nunkini denemek istiyorum. Bakalım kısmet diyelim artık :))) Resmi altta:

 

La Colline Cellular Exfoliator (Kısaca Peeling)

Bu da denediğim peelinler içinde en iyilerden biri. Ben peeling konusunda çok aşırı seçici değilim. Clinique ve La colline peelingleri severek kullandım. Lancome biraz sert geldi bana nasıl anlatsam bilmiyorum ama bu ikisini ben çok sevdim. Bir daha alır mıyım biraz zor çok pahalı çünkü. Clinique ile devam ederim büyük ihtimalle. Hassas ciltliler için çok iyi bir ürün. Bütçeniz varsa düşünmeyin alın derim. Kokusu yok, hassas yani yüzü çizmiyor ve temizliği çok kolay:) Resmi Altta:


 

Buraya kadar okuduysanız eğer çok teşekkür ederim. Fikirlerinizi bana iletebilirsiniz.

Sevgiyle kalın   






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder