1 Temmuz 2014 Salı

Watsons Kart ile Nasıl Alışveriş Yapılabilir

Öncelikle hepinize merhabalar;
Blog işi yaklaşık iki yıldır aklımdaydı ancak bugün yarın derken nihayet sizlerleyim :)

Ben watsons kartımla ihtiyaçlarım dahilinde indirimi nasıl değerlendirdim. Görelim:

watsonscard.watsons.com.tr

Üstteki reklamı sık sık gördük biliyorsunuz.

1. 5 tl lik Loreal indirim kuponu :

 
 
LOREAL ÜÇ ETKİLİ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU
 



10 TL ye aldığım bu kusursuz makyaj temizleme suyu benim hassas cildimi biraz gerdi ve hassasiyet oluşturdu. Gözleri yakmıyor. Waterproff makyajı biraz zor temizliyor ama ben sadece ağır makyaj yaptığımda kullanmaya karar verdim. Yüzüm aşırı temizlenmiş de temizlenmekten tahriş olmuş gibi hissettirdi. Kokusu yok. Bir daha alır mıyım? Hiiiiiçç Sanmam:)

2 .5TL'LİK Johnson's Ürünleri İndirimi


Ben bu kuponu ıslak mendil alarak değerlendirdim. Çünkü bebeğim yok ve Neutrogena ürünlerini zaten kullanmıyorum. Neutrogena benim cilt tipime uygun değil ancak kullanıp çok memnun olan arkadaşlarım var. Üçlü paketi 2,5 TL ye aldım yani:)
 
 
Hoş kokulu bir ıslak mendil. İhtiyacınız varsa bu şekilde değerlendirebilirsiniz :)
 

 

3. %20 lik Aussie İndirim Kuponu:

 
Ben denemek için sadece Aussie Şampuan aldım. Henüz kullanmadım çünkü şu an Urban Edge kullanıyorum o bitmeden diğerini açmak istemedim. Zaten idnirimde olan Aussie Şampuanı ek %20 indirimle 13.75 TL ye aldım.
 

4. %20 lik Schwarzkopf İndirimi:

 
Bu kupon ile bir tane Got2Be saç köpüğü aldım. Fönü çok iyi gösteriyor. Gerçekten düz saçlar için harika bir ürün ama negatif yanı saçta çok doğal durmaması ve uzun bir günün sonunda ağırlık yapmaya başlayıp hemen duş alma isteği uyandırması... Ortalama bir ürün.14 TL gibi bir fiyatı vardı.
 

5. % 20 lik  Nivea İndirimi :

Ben bu kuponla sadece bir tane Nivea peeling aldım. Yaklaşık üç yıl önce kullanıp memnun kaldığım ürünü tekrar alarak indirimi değerlendirdim. Şu an La Colline peeling kullanıyorum çok da memnunum ancak uzun süredir indirime girmeyince onu tatil dönüşü almaya karar verdim. 11tl ye aldım. Bakalım tekrar aynı memnuniyeti verecek mi bana...


İlk blog yazımı okuyan beğenen beğenmeyen görüş bildiren düzeltmelerle bana destek verecek olan herkese şimdiden sonsuz teşekkürler:))))

 
 


1 yorum: