3 Temmuz 2014 Perşembe

ORİFLAME PURE NATURE KİL MASKESİ

Herkese Merhaba:))))

Ben size bu yazımda yağlı ciltlerin dostu pembiş paketiyle akıl çelen gerçekten faydasını gördüğüme inandığım Oriflame Pure Nature Kil Maskesi'nden bahsedeceğim.


  • Deve dikeni özü ile yağlı ciltleri dengeleme iddiasında üretilmiş bu ürünü ben çok sevdim.

  • Tabi ki bir sürü kil maskem var ama küçücük ambalajı ile her yere taşıyabildiğim ve çabuk kurumasını sevdiğim bu ürünü önce anlatmak istedim.

  • Normal ve kuru ciltler için de çeşitleri mevcut. Kullanımı kolay, cildi yenilediğini hissediyorsunuz. Germe ve sıkılaştırma özelliği mevcut bence. İlk kullanımda biraz hassasiyet yaratsa da sonra cildim alıştı.

  • Kül rengi ve hafif bir kokusu var ben indirimdeyken 5tl civarı bir fiyata almıştım. İhtiyacı olanlar bir göz atsın ama cilt tipinize göre seçmeyi unutmayın kızlarrr.

http://tr.oriflame.com/consultants/login/login.jhtml

 

Çeşitler üstteki resimdeki gibi. Resme tıklayarak Oriflame'in sitesinden ürünlere göz atabilirsiniz. Hoşçakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder