26 Kasım 2015 Perşembe

STOKLADIĞIM KOZMETİK&CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ

Herkese Merhaba:)

Kullanmadığım ya da kullanmayacağım ürünleri genelde stoklamıyorum. Stoğumda olan ürünler daha önce kullandığım ya da çevremdeki kişilerin önerdiği ürünler. Bu yazıda pamuk, ıslak mendil vs. gibi ıvır zıvırları ayıkladım.




Bakalım neler stoklamışım:


Nivea Peeling'i daha önce kullanmış ve memnun kalmıştım. İndirimde aldım ama henüz sıra gelmedi.

Bioderma Sebium  Temizleme Jeli hakkında çok iyi yorumlar duydum. Uygun fiyata bulunca da (tanesi 15 tl'ydi) iki tane aldım.


Arko Nem kremleri kış aylarında severek kullanıyorum. Vaseline nemlendiriciyi de çok soğuk havalarda kullanmak için aldım.



Zenix Tonik: Bir blog satışında aldığım ürünlerin yanına hediye olarak eklenmişti. Bir kez kullandım fena değildi. Elimdeki Lancome tonik bitince tam olarak deneyimleyebilirim.

Avene Tonik: Hakkında çok iyi şeyler duydum, okudum. Sırası gelsin diye merakla bekliyorum.

Otacı güllü su: Daha önce de bir çok gül suyu bitirdim. Bazen tonik yerine bazen de makyaj temizliğinde kullanıyorum.



Nuxe Nuxellence Detox Serum: Bana hediye olarak gelmişti. Elimde Estee Lauder ANR Serum olduğu için denemedim. Her yaş tipi için uygun olduğu söyleniyor. Çok ciddi vaadleri var. Bakalım deneyince yorumlarım mutlaka.

Estee Lauder Night Repair Eye Serum: Daha önce de kullanıp çok sevmiştim. Şu an Lancome kullanıyorum ama Estee daha etkiliydi diyebilirim...


The Balm'dan Smoke Balm'ı denedim ama çok sevmedim göz kapağını yaşlı gösteriyor. Çizgilere doluyor.

Sexy Mama'yı  ise yaz pudrası olarak kullanıyorum. Örtücü değil ancak verdiği hafif canlılık ve matlık hoşuma gidiyor. Açık halleri alttaki resimde mevcut.


Body Shop Çay Ağacı Özlü BB Cream: Aslında duruşunu falan çok sevdim ama tek sorunu bence fotoğrafta yüzünüzün extra iki defa shoplanmışçasına tuhaf çıkması. Yani kullandığınız gün foto çekilmeyin flaşlarla arası iyi değil:)


Yves Rocher Express Göz Makyaj Temizleyici benim favori temizleyicimdir. Daha önce de çok bahsetmiştim. Seveni de sevmeyeni de çok ama ben sevenlerdenim. Sivilce, alerji, kurutma,beze vs yapmadı bende.

Clinique Likit Yüz Sabunu: Ben severek kullanıyorum. Günlük kullanımda yeterli buluyorum. Cildimi hassas bir şekilde temizlemesi ve uzun süre dayanması ile gönlümü çaldı. Bu 3. şişem. Fiyatı da piyasaya göre uygun tavsiye ederim.


Garnier Kusursuz makyaj temizleme suyu: O kadar da kusursuz değil. Sürekli kullanımda göz çevresini kurutabilir. Waterproff makyajı iyi temizleyemiyor ama kabaca makyajı temizlemek için idare eder. Bitince tekrar almam.

Parmex Aseton: Temizliği başarılı. Fiyatı da uygun. 


 Beauty Cycle: Amway'da satılan bir peeling. Fena değil. Şans verilebilir.

Biotherm Vücut Losyonu: Aşk gibi birşey yaz kış favorim ama yazın bronz ciltte duruşu tek kelimeyle muhteşem alınız aldırınız.

Roc Vücut Losyonu: Yaz aylarında vazgeçilmezim, her yıl sezon sonunda alır stoklarım. Koruyuculuğu bence kusursuz.


Flormar Terracota: Elimde bu kadar bronzer varken ne zaman sıra gelecek bilmiyorum ama alırken cildimde duruşunu çok severek almıştım.


Avon Far Paleti: Yaz aylarında hoş duruyor. Şimdilik stokta yazın gelmesini bekliyor.

Essence I Love Extreme: Elimdeki rimellerin çoğu bitmek üzere. Yakında açacağım. Bakalım övüldüğü kadar var mı?


Avon Selülit Karşıtı Jel: Çok düzenli kullanamıyorum, biraz rahatsız eden bir kaşıntı yapıyor. Düzenli kullanıp çok sevenleri de var çevremde.

Perceive Deodorant: Bitenler yazımda da bahsetmiştim. Özetle yıllardır severek kullandığım tek deodorat...

Loreal Lumi Magique Fondöten: Aslında renk skalası benim hoşuma gitti tam rengimi de buldum ama 4-5 saat sonra parlamaya başlıyor. Yağlı ciltlere tavsiye etmem.


Watsons Kil Maskesi: Hem ucuz hem de gayet etkili bir ürün bence.Bittikçe alıyorum severek kullanıyorum. Aloe Vera'lı olan yağlı cildi olanlar için minik bir mucize gibi.

Avon Kırık Saçları Onarıcı Serum: Ortalama bir ürün. Mucizeler yaratmasa da kırık oluşumunu azaltıyor.


Şimdilik bu kadar arkadaşlar,

Okuyan zaman ayıran herkese sonsuz teşekkürler.

Yeni yazılarda görüşmek üzere hoşçakalın...  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder