27 Ağustos 2015 Perşembe

Saç Bakım Ürünlerim

Merhaba Arkadaşlar;

         Bugün size saç bakım ve temizliği için kullandığım bazı ürünlerden bahsedeceğim:


Şu an üstteki resimde yer alan ürünleri kullanıyorum. 
  • Avon Durulanmayan Bakım Kremi,
  • Klorane Kepek Karşıtı Şampuan
  • Bioblas Normal Saçlar İçin Şampuan
  • Loreal Elseve Saç Bakım Yağı
  • Loreal Arginine Direnç Saç Bakım Maskesi ve Sprey
  • Gliss Argan Oil Saç Kremi ve Gliss Million  Gloss Şampuan
  • Got2be Saç Şekillendirici Köpük
  • Avon Argan Oil Saç Bakım Yağı
Genel olarak kullandığım ürünler bunlar. 

Öncelikle şampuanlardan kısaca bahsedecek olursak;



Bioblas Şampuan:



Ben yaklaşık 4-5 yıldır saç sorunuma göre seçtiğim Bioblas şampuanlarını kullanıyorum. Saç dökmemesi, kepek oluşturmaması ve saça canlılık vermesi bence en güzel özellikleri.

Tabi merak edip aldığım yerli yabancı ya da profesyonel marka ürünleri de oldu ama hiçbiri bir Bioblas olmadı bence. 

Ben her duşta saçımı 1 ya da 2 kez yıkıyorum fazlasının saçı yıprattığını düşünüyorum.


Gliss Million Gloss Şampuan:


Ben daha önce bu kadar çok reklamı yapılan bloglarda öve öve bitirilemeyen şampuan görmedim. 

Reklamların ve blog tanıtımlarının da gazıyla malesef bir tane almış bulundum. Gratislerde13-14 tl gibi bir fiyatı olan bu şampuan Marketlerde 6.5 tl gibi bir fiyata satılıyor. Ben "bilmem kaç tl lik alışverişe gliss şampuan 3 tl"  kampanyasıyla aldım:)

Sevdim mi HAYIIIIRRR!!! 

Gliss'in Argan Yağlı Serisindeki şampuana bayılıyorum ve 4-5 tane bitirdim. Onu çok seviyorum.

Hatta onun saç kremi henüz bitmediği için fotoğrafta da var. Bu şampuan saçı çamura bulanmışçasına hacimsiz ve cansız gösterdi. Üstelik normalde orman kadar gür saçımı yapış yapış ve azıcık gösterdi. 

Belki saç tipime uygun değildir bilmiyorum...


Klorane Şampuan:


Bu şampuanı yeni kullanmaya başladım. Eczaneden baya uygun bir fiyata almıştım.

Çok iyi temizliyor. Saç derinizin nefes aldığını ve hafiflediğini hatta saçınızın neşeli şarkılar söyleyip dans ettiğini hissedebilirsiniz. Daha önce keşfetmediğime pişman oldum. Yeni en en sevdiğim şampuanım olabilir kendisi:)

Saç Bakım Yağları:




Saç Bakım yağı olarak bir çok marka ve bir çok çeşit kullandım. Şu an elimde Loreal Elseve Saç Bakım Yağı ve Avon'un Argan Oil Saç Bakım Yağı var. İkisinden de memnunum ancak Avon'u daha çok sevmeye başladım. 


Stoklama huyumdan vazgeçemeyeceğim için beşer beşer aldığım bu yağlardan Loreal'i  duştan 15 dk önce tüm saçıma ,Avon'unkini duştan çıkınca saç uçlarıma uyguluyorum ve ikisini de severek kullanıyorum, memnunum.


Saç Kremlerim:



Gliss Saç Kremini haftada1 ya da 2 kez; iki şampuanlama arasında sadece saç uçlarıma uyguluyorum. Kokusuna ve verdiği yumuşaklık hissine bayılıyorum. Sevdiğim ve sürekli kullandığım bir ürün.

Avon Durulanmayan bakım kremini ise saçımı şekillendireceksem, kurutma işleminden hemen sonra uyguluyorum. Saçımı şekillendirmeyeceksem kullanmamayı tercih ediyorum. Kullanırken dikkatli olmak gerekiyor. Ayarı kaçırırsanız saçınız yağlı ve yapış yapış görünebilir. Süper diyemem ama kötü bir ürün değil. Ortalama bir krem. Dalgalı saçlarda daha iyi performans sergiliyor gördüğüm kadarıyla:))

Loreal Elseve Arginine Direnç Saç Maskesi:



Bu ürünü saçımın çok yıprandığını hissettiğimde kullanıyorum. Ben bazen badem yağı sürdüğüm saçıma bu maskeyi de uyguluyorum. Yağlı kremli ilginç karışımla yarım saat bekleyip duşun yolunu tutuyorum tabi.

Badem yağıyla uygulandığında harika iş çıkardığını düşünüyorum. Tabi ki bu benim kendi icadımdır. Siz duşta da kullanabilirsiniz. Ortalama bir ürün, işimi görüyor. Galiba seviyorum bu maskeyi:))

Ayda bir ya da iki kez kullanmak yeterli oluyor.

Loreal Elseve Arginine Direnç Dökülme Karşıtı Sprey:



Bu ürün işe yarıyor mu gözlemleme şansım olmadı malesef. Saç derisini felaket yakıyor ve kokusunu hiç sevmedim.

Üzerinde saç köküne uygulanır diye bir uyarı olsa da ucuna uyguladığımda bile saç derimi raharsız etmeyi başardı. Belki sevenleri vardır ama ben hiç sevmedim. Para ve zaman kaybı oldu bana...

Got2be Saç Köpüğü:



       Got2be saç köpüğünü sanırım indirimden almıştım ama çok kullanmadım. Fönlü saçlar malum bazı hava koşullarında  kabarabiliyor, ben sadece fönüm ertesi güne kalsın istediğim kış günlerinde kullanıyorum. Saçı yatıştırıp nem veriyor. Ancak çok beklemeyip kullandığınız günün akşamı saçı yıkamalısınız yoksa saçınız vileda görünümü almış olabilir;) 

       Ortalama bir üründür kendisi. Daha iyilerini kullanmıştım.Bitince tekrar almayı düşünmüyorum.

Yazımı okuduysanız yorum eklemeyi de unutmayın lütfen. 

Herkese sonsuz teşekkürler.

 Yeni yazılarda buluşmak üzere:)))

Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder