21 Kasım 2015 Cumartesi

Büyük Gratis İndiriminden Neler Aldım?

Merhaba Arkadaşlar;

Gratis'in 300. Mağaza açılışını kutlamak için yaptığı büyük indirim 20-21 Kasım tarihlerine özel %40 + %10 (gratis kart ek indirimi ) ile bizi bizden aldı. Çoğu kişi bu indirimi yüzde elli olarak hesaplasa da aslında %46 ya denk geliyor o ayrı :)

Peki ben neler aldım bir göz atalım.


ISLAK MENDİLLER, PAMUKLAR VB.




Aldıklarımı işlevlerine göre gruplandırdım. En çok ıslak mendil ve pamuk ağırlıklı bir alışveriş oldu. 

Benri Islak Mendillerin Sabun kokulusu, 

Mendix 3'lü ıslak mendil ve 

Benri çiçek kokulu ıslak mendilin yanı sıra Kağıt Mendil, 

makyaj düzeltme çubuğu ve kulak temizleme çubuğu da aldım.

Disk pamuk olarak tabi ki İpek Organik serisinden vazgeçmedim.

ŞAMPUANLAR:



Yıllardır severek kullandığım Bioblass şampuan, 

Deneme boyunu kullanıp merak ettiğim Le Soleil şampuan,
Perge Saç boyama seti


Elseve Saç Bakım Yağı

Tel Tokalar

Saç bakımı için aldığım ürünler bu kadar:)

AĞIZ BAKIM ÜRÜNLERİ:



Yine severek kullandığım ürünlerden bol bol stok yaptım.

Splat Diş Macunu denediğim günden beri vazgeçilmezim oldu.

Himalaya Complate Care diş macununu ilk defa deneyeceğim güzel mi bilmiyorum.

Eklips Diş ipi&kürdanı piyasada var olan en kullanışlı kürdan diyebilirim. Zaten pahalı bir ürün değil ama indirimde bulmuşken ve evdeki stoklar da bitmişken alayım dedim:)

Bebek Bakım Ürünleri:



Bebek Bakım reyonu nerdeyse yağmalanıyordu. Sebamed'den çatlak önleyici kremi ve sebamed bebek şampuanı alacaktım ama onlar sanırım sabahtan bitmiş...

Bunları da kullanır mıyım bilmiyorum. Resmen doğmamış çocuğa don biçtik ama olsun anne olarak alışveriş yapmak ayrı güzel. Hem hamilelere yer açıyorlar daha rahat alışveriş yapıyorsunuz:)

AYAK BAKIM, ŞEMSİYE vs.




Vaseline'in Cocoa Butter'ını kışın çatlayan ellerim için,
Fraternikus Ayak Jelini masaj için aldım.

Ayrıca denemek için Vitabon Pastil ve zaten ihtiyacım olan Eklips Şemsiye'yi de o kalabalıkta alabilmeyi başardım.

MAKYAJ, CİLT BAKIM...



(Kim olduğunu bir türlü hatırlayamadığım) Bir blogger arkadaş Eklips'in bu Cilt Temizleme süngerini övmüştü. 

Akşam hemen kullandım. Zaten önceki süngerim eskimişti.(Eklips' in sarı disk şeklindeki temizlik süngerini kullanıyordum)
Özetle bu sünger tek kelimeyle HARİKA! 


Yumuşacık ve insanı gerçekten tatmin edecek kadar iyi bir temizleme özelliği var.


Emily Göz kalemlerinin rengi de yakın çekimde böyle. Yeşil olanı zaten kullanmıştım. Mürdüm olanını henüz denemedim ama seveceğime eminim.




İndirimli ya da indirimsiz bir türlü bulamadığım Wet'n Wild Cherry Bomb'u da sonunda buldum.



İkinci gidişimde Wet'n Wild standı nerdeyse bomboştu. İyi ki hemen gitmişim diye düşünmeden edemedim:)

TÜY SORUNSALI:



Daha önce Veet'in Tüy dökücülerini kullanmadım. Bunları ise biraz meraktan çoğunlukla ise ilerleyen hamilelik günlerimde acil durumda  ağda yapamacak halde olursam işimi görür diyerekten aldım:)

ERKEK BAKIM ÜRÜNLERİ:



Bunlar da eşimin payına düşenler. Zaten sürekli kullandığı ürünlerdi.

Daha o sormadan ben aldım. Fiyatları gerçekten çok çok uyguna gelmiş. Yani o öyle söyledi. 

Gratis sadece bana  yaklaşık 250 tl'lik ürün sattı. İyi ciro yaptılar vallahi:))

Gratis İndiriminden siz neler aldınız? 

Yorum bırakırsanız sevinirim.

Okuyan herkese çok çok teşekkür ediyorum. Yeni yazılarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder