17 Temmuz 2014 Perşembe

ELF EYELİD PRİMER FAR BAZI

Merhaba Arkadaşlar;

Ben size bir blog satışından aldığım Elf Eyelid Primer Far Bazından Bahsedeceğim

Ben bu ürünü Elf renkli Nemlendirici ile almıştım.

Bu markayı merak ettiğim için denemek adına bu ürünleri almak istedim.

Açıkçası kalitesini ben beğenmedim. Ambalaj ve kalite olarak çok alt grupta bir ürün geldi bana.

Bizdeki flormar bize yeter aslında. Türkiye'de yok diye heveslendim boşuna:)

 
 
Ürün fırçalı ve gloss tarzında.
 
Ancak çok yoğun bir yapısı var. Eğer yağlı veya karma bir cildiniz varsa hemencecik çizgilere birikebiliyor.
 
Yoğun uygulama yapmazsanız gerçekten iyi bir far bazı oluyor. Beyazın üstüne uygulandığında farınız daha yoğun ve pigmentli görünüyor.
 
 
 
 
 
Daha az sıvımsı olsa belki sevebilirdim ancak yine de atmaya kıyamadım arada kullanıyorum. İlla ki alınmalı mı derseniz bence hayır... Arada aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve daha işlevsel oluyor açıkçası.
 
 


 Ürün resimde görüldüğü gibi. İçinde birazcık topaklanma yapmıştı ama kullanırken çok sorun olmuyor hatta beklediğimden daha sıvı diyebilirim...

 
Ramazan ve sıcaklar dolayısıyla makyaj yapmıyorum bu aralar. O sebeple kağıtta kıvamını göstermeye çalıştım. Umarım yardımcı olmuştur.
 
Ürünü çok fazla kullanmadığım için cilde etkisi var mı gözlemleyemedim.
 
Kokusu yok, çizgilere toplansa da akma yapmıyor ve yukarıda belirttiğim gibi hafif uygulamalarda çok iyi sonuç verebiliyor, keşke biraz daha kaliteli görünseydi.
 
Şimdilik gözlemlerim bu kadar umarım faydası olmuştur.
 
Hoşçakalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder