17 Kasım 2015 Salı

Biten Cilt Bakım ve Makyaj Temizlik Ürünlerim


Merhaba Arkadaşlar; uzun bir aradan sonra yeniden bir bitenler yazısı ile buradayım:

Son 3-4 aydır stok için alışveriş yapmıyorum ve haliyle elimdeki ürünleri rahatlıkla bitiriyorum

neler mi bitirdim

BOL BOL MAKYAJ TEMİZLEYİCİ






Garnier Makyaj Temizleme Suyu'ndan iki tane almıştım biri bitti. Cildimi kurutuyor sanki. Bitince almayı düşünmüyorum.

Artistry Göz Makyaj Temizleyici yi şimdiye kadar çok kullandım fena değil seviyorum. Yanma yapmıyor ve göz çevresini kurutmuyor. Yağlı his de bırakmıyor.  Bir daha alabilirim neden olmasın. Tek kusuru waterproff rimelleri tek seferde temizleyemiyor.

Yves Rocher Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici son 3-4 yıldır favorim. Tek kusuru yağlı his bırakması ama onu da gül suyu hallediyor zaten. Bu fiyata bu kadar iyi temizleyen ve gözü yakmayan başka temizleyici yok bence.


PAMUKLAR VE DEODORANTLAR:




Temsili olarak sadece ikisinin paketini ayırsam da 5-6 paket pamuk bitti. İpek organik serisi benim için 5 yıldızlık bir ürün azcık pahalı ama değer. Bildiğin mis gibi pamuk. Fazla ürün emmiyor cildi tahriş etmiyor ve tahmininizden fazla süre dayanıyor. Şiddetle tavsiye edilir.

Roll-on kullanamadığım için(sevmiyorum nedense) sık sık vücut spreyi ve deodorant bitiririm. Son 9-10 yıldır perceive (Avon) benim tek kullandığım ürün. Seviyorum. Kokusu benim ten kokum sanki. Başkasında o kokuyu duyunca kıl oluyorum hatta:)

DİŞ MACUNLARI:



Bol bol da diş macunu bitirdik. Burda olamayan rahmetliler arada çöpe gitmiş galiba:) Signal beyazlatma konusunda daha başarılıydı.

TONİK, TEMİZLEYİCİ ve SABUN:



Estee Lauder Tonik: Aslında Estee ürünlerini sevsem de daha uygun olduğu için bu ara Lancome kullanıyorum. Bitince Avene' e geçeceğim. Bundan sonra dermokozmetik markalarla devam etmeyi düşünüyorum. Hassas cildi olanlar şans verebilir.

İda Kew: Bu makyaj temizleyici yağ formunda. Aslında güzel temizliyor. Gözünüze kaçınca biraz geçici körlük yaşasanız da yanma yapmıyor. Özel gün makyajlarını çok iyi temizleyen bir ürün. Tekrar alır mıyım. Elimdeki stoklar bitsin belki...

Bioderma Atoderm Temizleme jeli: Cildi yormuyor. Makyaj kalıntısını iyi temizlemez herhalde ama sabah uyanınca cildim yağlanmışsa ya da makyaj yapmadığım günler bakım öncesi kullanıyorum. Güzel ürün. Şans verebilirsiniz.

SAÇ BAKIM YAĞLARI VE ASETON 



Şelale Aseton: Ucuz ama etkili:)

Elseve Saç Bakım Yağı: Her indirimde 3er 5er alıyorum. Ben seviyorum. Duştan sonra da saç uçlarıma uyguluyorum.

MASKELER VE TESTER'LAR:



Ersağ Çamur Maskesi: İlk başlarda sevmiştim ama cildimi çok gerdi. Zar zor bitirmeyi başardım. Hassas ciltlere uygun değil sanırım. 

Avon Soyulabilir Yüz Maskesi: Ben bu soyulan maskeleri çok seviyorum. Özellikle kil maskesinden sonra kalıntıları temizlediğini düşünüyorum. Bittikçe alıyorum. 

Eveline Nem Maskesi: o kadar çok stoklamışım ki kullan kullan bitmiyor. İlk başlar sevmiştim ama şimdi başka markalar denedikçe yetersiz gibi geldi bana. Bitince almam sanrım.

Clinique Tonik: Daha önce orjinal boyunu alma hatasında bulundum. Benzin gibi birşey. O zamanlar şimdiki kadar bilgili değildik tabi. Cilt bakım uzmanını dinleyip bitene kadar kullandım!! Bir daha Allah korusun. Cildimi o kadar yakıyor ki. Hele kokusu işkence gibi. Sevenlerine saygım sonsuz ama ben sevmedim işte.


Clinique Likit Yüz Temizleyici Sabun: Orjinal boyunu birkaç defa aldım kullandım. Gerçekten sevdiğim beğendiğim nadir clinique ürünüdür kendisi.

KREMLER:


Pürnem Göz Kremi: Nemlendirme konusunda başarılı ve bereketli bir ürün. Onun dışında fazla bir şey beklememek lazım. İçeriğinin temiz olması ve yerli bir marka olması güzel. Sorunlu bir göz çevreniz yoksa şans verilebilir.

Lancome Genefique Serum: Daha önce de kullandım, bence Visionnaire den daha etkili bir serum, anında farkedilir bir sonuç elde ediliyor. Elimdeki Serumlar bitince (biterse tabi...) belki yine alırım.

ŞAMPUANLAR:



Klorane Şampuan: Kullandım ama bildiğin şampuan. Fiyatını etmez bence. Bioblass benim canım. İkincisi bitsin bir daha almam. Kötü değil ama ne bileyim. Ben bir ara Keune kullandım. Profesyonel bir şampuan alırsam yine Keune ya da milkshake ürünlerinden alırım.

Otacı Argan Şampuan: Tek kullanımlık olduğu için çok bir şey söyleyemem ama saç derisini iyi temizliyor. Daha önce ısırgan otlusunu kullanmıştım. Gayet güzeldi.

TESTER'LAR:



Vee üstte gördüğünüz gibi bir sürü tester  bitirdim. Nerdeyse hepsinin orjinal boyunu daha önce defalarca kullandım. 

Visionnaire krem ve serum sadece lüks bence. o fiyata çok daha iyi ürünler bulabilirsiniz. 

Estee Lauder  Revitalizing Supreme kış sezonunda iyi ama azıcık sıcaklarda bile sivilce yapıyor. 

Otacı'nın şampuanlarını severim ama el kremini sevmedim çok yapış yapış geldi bana.

Bu kadar anlattıktan sonra konuşmaktan çenem ağrımış gibi hissettim:))))

Okuduysanız ve yorum bırakırsanız mutlu olurum. Görüşleriniz benim için çok önemli.

Yeni yazılarda görüşmek üzere HOŞÇAKALIN:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder