3 Temmuz 2014 Perşembe

Lancome Waterproff Göz Kalemi

Merhaba Arkadaşlar;

Ben size severek kullandığım bir kalemi kısaca tanıtacağım:



Ben genelde sadece siyah olanı tercih ediyorum.

Gün içinde dağılıp gözüme kaçmıyor ya da akıp gözümü zombi gibi yapmıyor.

Ucu yumuşak, buğulu bir görünüm ( smokey ) için de kullanabileceğiniz arkadaki yumuşak fırçası gerçekten çok güzel.

Makyöz değilim tabi kullandığım amatör terimler için kusura bakmayın :)))

Arkadaki fırçası da şöyle:



E bir de size tamamını gösteren bir fotoğraf ekleyeyim:


Yaz ve kış aylarında kullanılabiliyor. Temizliği kolay. Yüze dağılıp insanı sinir etmiyor.



Küçük olana bakıp ne kadar sevdiğimi  anlayabilirsiniz:)

Eee kardeşim sen aldığın her şeyi mi seviyorsun diyebilirsiniz. Tabi ki aldığım herşeyi sevmiyorum ama bloğuma sevmediğim ürünleri koymak yerine sürekli kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri koymayı tercih ediyorum. 

Her ne kadar bloğum yeni olsa da ben yıllardır makyaj ve cilt bakım işinin içinde olduğumdan genelde defalarca kullanıp bir fikre vardığım ürünler hakkında olabildiğince tarafsız sonuçlara varmak niyetindeyim.


Uzun lafın kısası bu kalem beni memnun etti. Her açıdan artıları olan bir ürün. Tekin Acar'da biriken puanlarımla bedavaya getirdim ve onu çok severek kullanıyorum performans bence çok iyi...


Ucuna far bulaşmış kalemim de yakından böyleeeee:)))


Resimde çok net belli olmamış ama gerçekten koyu bir siyah ben renk tonundan memnunum. Hemen kırılan bir ucu yok. Ama renk vericem diye gözünüzü de oymuyor hani. 

Belki biraz cesaretim gelirse sizinle makyaj videosu bile paylaşabilirim.

Okuduysanız çok teşekkür ederim. Hoşçakalın, yeni yazılarda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder