7 Temmuz 2014 Pazartesi

AVON GLİMMERSTİCK EYELİNER GÖZ KALEMLERİ

Merhabalar ;

Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim. Eskiden sık kullandığım avon glimmerstick kalemlerden bahsedeceğim.



Ben daha önce birçok rengini alıp denesem de en çok siyah ve simli mavi olanı beğendim ve memnun kaldım.

Siyah kalemi gölge için de kullanıyorum. 

Kalıcılık ortalama, Aşırı sıcakta terlediysem çok az akma yapıyor ama normalde akma yapmıyor.

Çabuk bozulmuyor. Bitene kadar kullandığım nadir kalemlerden diyebilirim.

Fiyatları 7-8 tl civarında, üstelik kolay bulunabilir olması ve açma derdinin olmaması da bir avantaj tabi.



Üstteki resimde renkleri görebilirsiniz. Brow definer kaş için olanı. Kaş rengim bildiğin simsiyah olduğu için iyi uyum sağlıyor. Boşlukları dolduruyorum çok doğal duruyor ve yakından bile fark edilmiyor:)))



Bu resimde de parıltılı koyu mavi olanı görüyorsunuz. (Lacivert değil bence koyu mavi) Bu da çok güzel ama bazen simleri gözüme kaçmıyor değil.



Yakın çekimde renk daha belli oldu.



Esmerlerde bile rengini belli etmesi beni en memnun eden yönü oldu. Çünkü buğday tenli olduğum için tüm kalemler iyi durmayabiliyor.



Olumsuz bir yönü de aşırı sıcakta çok yumuşuyor ve daha yoğun sürüldüğü için ya zombi gibi ya da ilk kez makyaj yapmış gibi görünmenize neden olabiliyor. Yazın dolapta saklarsanız daha rahat edersiniz. İlginç bir şekilde kalemde yumuşayan uç kalın çekseniz bile akma çok çok az yapıyor.

 Göz altlarına birikip insanı delirtmiyor.

Antialerjik değil, alerjim ilerlediğinde kaşıntı yapıyor ve kullanamıyorum ama normalde sıkıntı yok.

Özet kısmına gelirsek ortalama bir ürün illa ki almalıyım ürünü değil. Ama gideri var. İşinizi görür.

Fiyatı uygun olduğu için çok uzun süre kullandım.Eskisi kadar olmasa da hala ara ara kullanıyorum.

Biraz kısa bir yazı oldu ama az ve öz anlatım olsun istedim umarım faydalı olmuştur.
Hoşçakalın:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder