2 Temmuz 2014 Çarşamba

Pure Beauty Day Cream ve Geoaqua Nemlendirici

Hoşgeldiniz Sevgili Arkadaşlar;

Bu yazımda zaten başlıkta gördüğünüz Pure Beauty Kremlerden bahsedeceğiz.

Ben ambalajlarına aşık olarak almıştım bu kremleri.

Zaten Kore ürünlerin denemek de istiyordum.



Üstten ve yandan çekilmiş fotoğraflardan da gördüğünüz gibi oyuncak gibiler ve insanın dekor niyetine kullanası geliyor.



 

Altta kıvamlarını görebileceğiniz fotoğrafları ekledim.

                                  

 

Ürünlerin özelliklerine gelecek olursak nemlendirme dışında çok şey beklemezseniz emilimi ve dokuları çok güzel. Ben severek kullanıyorum. Genelde yaz döneminde hafif ve şirin bir nemlendirici isteyenler deneyebilir.

Ben negatif bir durum gözlemlemedim. Mavi olan nemlendirici ise missss gibi deniz kokuyor. Fiyatları da gayet uygun. Alternetif nemlendirme isteyenler deneyebilir. Antiageing değiller ve genç ciltler için idealler bence...

Hoşçakalın Ballar, umarım açıklayıcı bir yazı olmuştur. Sevgiyle Kalın :))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder