17 Ağustos 2015 Pazartesi

Karadeniz Turu İzlenimleri 1

Kastamonu:


Kastamonu'da çok fazla gezemedik ancak koşar adım bi şehir turu atmayı başardık.

Kurtuluş Savaşı'nda büyük yararlılıklar göstermiş Şerife Bacı Anıtı'nı turist akını sebebiyle çok iyi pozlayamasak da bi fotoğrafını çekmeyi başardık.

İşte Şerife Bacı Anıtı ve Kastamonu'dan kareler:











































































Sırada Sinop Vaaaaar:

Minik şirin bir liman kenti Sinop. Cezaevinde gezerken tüylerimiz diken diken oldu, El işçiliği tekne 
modelleri, kalesi, mantısı, yöresel el işleri ve bazen anlamakta zorlandığımız hoş şivesiyle ziyaretçilerin ilgisini çeken görülesi şehir:

Sinop Kalesi
















Maketler:




Sinop Limanı






Cezaevi: 





























Sonraki gün capcanlı(!) uyanıp Samsun'a doğru yola çıktık, müze ilk adım anıtı bandırma vapuru gayet güzel ve görülmeye değerdi bence. O gazla elime silahı alıp cepheye koşasım gelmedi desem yalan olur:)

İşte Samsun

İlk adım anıtı





Müze:
















Bandırma Vapuru:




























Terme'deki Amazon Heykeli:


Ordu:

"Ordu'nun dereleri aksa yukarı aksa..." Ordu denince aklıma sadece bu türkü gelir hep:) Ama Boztepe'ye teleferiğine ve muhteşem dağ otellerine bayıldık biz...














































Şimdilik bu kadar. En eğlenceli ve güzel fotoğrafları ikinci bölüme sakladım. Trabzon, Rize, Batum ve Amasya ile ilgili izlenimlerimiz ikinci bölümde:))

Umarım sevdiğiniz bir post olmuştur, görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder